Äääääääääntligen!!!

Ända sen jag köpte mitt nya skrivbord och flyttade hit datorn så har jag inte kunnat använda mina högtalare (som jag har till TVn) till datorn då sladden som ska gå emellan blev för kort.
Men idag fick jag tummen ur och köpte en på 25 meter. Den jag hade förut var väl på 5. Och jag resonerade att jag köper en som är 25 meter för då lär jag kunna använda den länge, även om jag flyttar och har datorn på ett annat ställe. 25 meter är jävligt långt märkte jag. Fick surra ihop den för att inte kissekatten ska springa in i den och snubbla.
Hon protesterade inte lika mycket som när jag spelar musik annars. Men det är klart att det låter bättre ur de högtalarna än de som är inbyggda i min gamla bärbara dator. Katter har ju några gånger bättre hörsel än oss människor.
Nej, nu kanske man ska göra någon nytta? Har ju lite skolarbete som skulle behöva göras. Men man måste börja någon gång. Och ikväll funkar rätt bra. För annars är det fredag som är nästa kväll då jag kan jobba med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0