Motivationen är nere på 0

Jag börjar förstå varför J har haft så svårt att göra klart sina skolgrejer när han jobbar.
Även om det bara är lite kvar.
Jag ska skriva en rapport. Som ska lämnas in snart. Och jag har knappt börjat.
Jag har en del underlag men att börja skriva tar emot. Att skriva ut information och köra med överstrykningspennan är ju piece of cake i jämförelse. Men nu kan jag tacka google också, och alla andra som har läst liknande utbildningar som jag. Så nu vet jag lite mer om hur jag ska lägga upp det. Själva informationen har jag själv. Men utformning av rapporter är inte min starkaste sida. Även om jag är ganska duktig på att skriva. När jag väl känner för det.
Jag har inte så många dagar på mig, då den ska lämnas in innan terminens slut. Fuck.
Jobba, jobba, jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0