Jätteroligt samtal!!!! =)

För det första vill jag bara säga att JAG HAR SOMMARLOV!!! Mitt sista. Någonsin. Nästa gång jag är ledig en hel sommar lär vara då jag är barnledig någon gång i framtiden.
Sen ringde min vän J och frågade om jag ville vara med och föreläsa lite i höst på olika ställen. Ett av datumen var 1 december, som också är World AIDS Day. Dock måste jag ringa tillbaka till honom på måndag och prata lite mer. Då han ringde var vi precis på väg ut för att äta. Så jag var lite stressad.
På måndag måste jag även ringa till de på Noaks Ark i Växjö för att kolla hur det blir med mitt besök där. Än så länge har ingen tågbiljett trillat in i min mail, så det är bäst att kolla.
På måndag ska jag även tillbaka till Huddinge sjukhus för att ta prover, kolla på de senaste proverna och få mer mediciner. Jag har mått riktigt bra sen jag fick byta bort kapslarna. Kan till och med ta dem på tom mage utan att må illa. Och både före och efter mat fungerar också. Halleluja nästan :)
Nu kommer jag att vara bortrest i över ett dygn men jag hoppas att ni får en riktigt bra helg och sen hoppas jag att vädret fortsätter vara fint så man kan få bli lite brun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0