Fullt upp, som vanligt...

...jag kanske borde mobilblogga? Finns det en app för android-telefoner?
För om jag kunde mobilblogga så skulle det inte bli lika kass uppdatering som det blir ibland.
Vi åkte norrut över helgen för att fixa inför midsommar. Och kom hem igår. Lagom sliten i kroppen var man då, även fast det var skönt på ett sätt, en helt annan trötthet än vad det är annars.
Fick ett samtal från min vän J som undrade om jag ensam kunde föreläsa i september uppe i norr. Och det ska jag göra. WIHO!! En söndag var det visst, och jag åker över dagen. Dock måste jag skynda på lite vad gäller att starta mitt företag om jag ska föreläsa. Svårt att fakturera annars. En annan vän, JB, tyckte att jag skulle skapa ett aktiebolag så att han kunde köpa aktier av mig.
Sen nu roar jag mig med tvättstugan då JB skulle på möte. Han kom hit då jag hade kvar lite bakverk som legat i frysen. Och så ville han ha kaffe, så då fixade jag det. Nescafé är bra att ha hemma om man inte dricker kaffe själv. Då slipper man ju ha ett åbäke som kaffebryggare och sen har jag hört att pulverkaffe tappar smaken efter ett tag. Och det är nog inte så kul om man nu gillar kaffe antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0