Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma från Peace&Love-festivalen.
Sliten och med mängder av blåmärken (en del kan jag inte förklara ens)
Det har trillat in lite kommentarer och här är en från Anna:
Hej! Nu har jag läst artikeln om dig i SOLO. Den var bra på så många sätt och vis, att "en helt vanlig tjej" kan smittas. Tyvärr är det ju fortfarande så att många har fördomar om hiv. Vidare tycker jag om ditt "jävlar anamma". Du förmedlar styrka och trygghet, även om du också har dåliga dagar förstås. Faktamässigt var det också helt ok, även om jag kan tänka mig att punkten "kontakt med smittat blod" kan leda till en del panik, där kunde de ha uttryckt sig bättre tycker jag. Blodtransfusioner ger ju inte heller hiv med dagens testning. Den risken får ses som minimal. Sen glömde de skriva om att man inte ska dela sprutor med andra.

I vilket fall, artikeln var intressant och givande och du var somrigt fin på fotot! :-)

Svar: Om jag hade sett faktarutorna så hade jag sagt till om detta, men då jag bara skulle godkänna artikeln så fanns det inte ens en möjlighet. Jag visste bara att det skulle finnas faktarutor. Jag är fortfarande nöjd med helheten av artikeln.


Nej, nu har jag läst igenom många blogginlägg via bloglovin (över 200) så därför har det tagit mig nästan 2 timmar att skriva detta inlägg. Inatt får jag sova själv då J valde att åka hem till sig. Jag får sova imorgon men han ska jobba. Jag ska bara sova och gosa med min lilla kisse som jag inte sett på över en vecka. Min lilla sötnos.
Jag återkommer imorgon med bilder, men just nu så orkar jag inte fixa med det.
Natti natti!
PS. Fan, nu får jag sota för att jag solade en dag utan solkräm. Flagnar på armarna och axlarna som fan. Fan, fan, fan! Men solen var inte så stark och det var hyfsat molnigt då och då. Dessutom så satt jag i skuggan alla andra dagar. Med solkräm. Det är fan inte rättvist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0