Tillbaka i civilisationen igen

Två dagar utan täckning på mobilen har varit rätt skönt faktiskt.
Att stället saknar el och rinnande vatten kan man leva med. Synd bara att både mamma och pappa försökt få tag på mig men ingen av de två har lyckats. Och först idag såg jag att se hade försökt få tag på mig.

Imorgon ska jag göra något som jag aldrig gjort förut: Köpa ett (eller två, för att vara säker) graviditetstest.
Jag håller på och spricker av oro. För tänk om?
Rent ekonomiskt och praktiskt skulle det gå. Men är man redo för det? Eller blir man någonsin det?
Men jag håller tummarna ändå för att mensen kommer inatt. Så att jag slipper ställas inför valet hur man ska göra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj spännande! Hoppas det blir bra vilket som! Lycka till! :)

2011-07-17 @ 23:26:16
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Carola

Man kan alltid hitta anledningar till att vänta med att skaffa barn... och hittar man anledningar till att vänta, då ska man nog vänta. "Rätt" tid dyker aldrig upp av sig själv, man tar sig rätt tid. Om det är så att du är gravid så önskar jag er lycka till oavsett vilket beslutet blir!

2011-07-18 @ 00:04:33
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0