Spiderchick och Finland

Jag läser andra bloggar rätt ofta och varierar mig mellan vad jag läser. Via blogg.se's hemsida gick jag in på Spiderchicks blogg. Och det var ett tag sen jag kikade in där. Men vad ser jag något inlägg ner? Jo, tidningen SOLO med omslaget jag nu ser lite här och var (antagligen för jag vet att det är där min artikel är med). Så jag kunde inte låta bli att skicka iväg en kommentar till Spiderchick. Hon hade läst artikeln om mig där vilket jag tyckte var väldigt roligt :)
Surfade lite för att kolla upp hur många som läser SOLO. Upplagan ligger på 40 800 stycken (2009) och antalet läsare 106 000 stycken (2010). Jag har inte tänkt på hur många som läser den tidningen. Men det är ju galet många!
Imorgon ska jag resa till Finland då jag har släkt där. Visserligen har jag inte varit där på många, många år men det ska bli kul ändå. Tack och lov så kan ju många svenska, annars får man ta till engelska. De enda ord jag kan på finska är svordomar. Och jag tror att jag ska passa mig för att säga de jag kan.

Då jag inte vill bli ruinerad så kommer jag inte att blogga på ett par dagar. Men det är sommar, helg och fint väder. Så jag tror att ni klarar er :)


Kommentarer
Postat av: Viola

Svar: oj, det hade jag aldrig vågat, coolt :)

2011-07-08 @ 18:36:50
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Niclas

Hej där,



Hittade inte några kontaktuppgifter, så messar här istället. Jag skulle behöva din hjälp med en sak så om har du lust att maila mig på niclas@redbluegreen så kan jag berätta mer.



Andra bloggare har också skrivit lite om det hela, till exempel här: http://blog.qruiser.com/hivdiva



Vänliga hälsningar

Niclas

2011-07-11 @ 15:17:39
Postat av: Blomkruka

Kan man få kontakt med dig på nåt sätt?

2011-07-13 @ 01:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0