Noja

Vissa saker fungerar bara. De kommer med jämna mellanrum.
Men inte denna gång. Jag skulle ha fått mens i tisdags (ev. igår) men inget än så länge.
När det blir så här nojar jag sönder mig. Det händer bara normalt om jag varit väldigt, väldigt stressad. Vilket jag inte är nu. Eller om jag är ordentligt sjuk. Men det är jag inte heller.
Och det ska inte vara något att oroa sig eftersom jag och J alltid skyddar oss men man blir nojjig ändå. Och säkert så kommer det ikväll eller imorgon. Men det drar ut lite mer på tiden eftersom jag oroar mig. J blev aningens orolig han med. För jag brukar ha rätt på dagen när det ska komma (+/- 12 timmar). Men inte denna gång.
Nåja, imorgon ska jag till sjukhuset för att ta prover. De tar graviditetstest typ varannan gång då jag är med i en studie. Och jag kan ju be de att göra det denna gång ändå, ifall det inte har kommit till imorgon bitti. Så slipper jag oroa mig.
Ska försöka få diagram denna gång och antagligen så kommer man inte kunna se något virus i mitt blod. Och det är det som är målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0