Hälsosamtal hos BM

Ja, jag kan inte säga att jag inte får nog uppmärksamhet av vården i alla fall. Snarare tvärtom.

Vin som dracks i Finland (innan jag visste att jag var gravid, och tack och lov så drack jag bara ett glas den kvällen). Gott var det i alla fall. Jag brukar göra så här, perfekt då man har svårt att komma ihåg namn på vin och annat. Gör samma om det finns en drinkmeny som jag beställer ifrån, ifall man vill göra liknande hemma :) Men nu blir det inget sånt på ett bra tag.
Så det kan de inte säga något om på hälsosamtalet imorgon.
J ska följa med också. Och innan ska vi träffa en vän till mig som också skulle till sjukhuset imorgon så vi ska luncha tillsammans. Ja, mitt bollplank som jag kallade henne igår :) Känns bra att prata med någon som vet hur det är, hur det funkar på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0