Grafer och lite sånt

Det finns olika grafer som visar egentligen samma sak fast på lite olika sätt.
Personligen tycker jag att det är tydligare på den översta bilden, men en del föredrar den andra bilden då det är den man oftast får se hos läkaren.
På den översta ser man nämligen en linje, den nedre som är streckad. Då den nedre grafen (CD4-cellerna) närmar sig den linjen, då är det dags att tänka på det där med mediciner.
Hur som helst. Man ser tydligt när jag började äta mediciner. Precis innan jag började så hade jag 61 800 kopior, för ungefär en månad sen låg de på 84 (eller om det var 64?). Hyfsad skillnad kan man ju säga. Men jag klagar inte :) Ni skulle se hur mitt ex graf såg ut. Snacka om sicksack...Men det är så det blir om man slarvar med medicinerna. Det kan bero till viss del på andra faktorer men när viruset inte går ner, och immunförsvaret ökar, trots kontinuerlig behandling, då är det något som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0