En biokväll

Var och såg Transformers 3 med J och två personer till. Fick en kommentar om att det var tråkigt att det tagit slut. Det tog slut men vi blev tillsammans igen i höstas. Det var nog bland det dummaste jag har gjort, göra slut med J alltså. Men vi hittade tillbaka till varandra. Och nu tänker jag inte släppa iväg honom så lätt.

Jag måste säga att jag tycker att det är kul att det är en del som har hittat hit via artikeln i SOLO. Det är för övrigt den enda "marknadsföringen" som jag själv varit delaktig i. Många hittade hit då jag länkades av en person på familjeliv.se och några vet jag inte ens hur de hamnade här. Men jag är glad att ni har hittat hit.

Förresten, nästa fredag ska jag ta prover igen (och få se resultatet från de senaste). Ska bli kul, dessutom ska jag träffa läkaren som Fröken L har som sin läkare. Men jag har lånat honom ett par gånger. Han vet för övrigt om att jag har denna blogg. Min läkare vet också om det och hon uppmuntrar mig.

Men de som peppar mest, det är ni som går in här och läser det jag skriver :)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åh då har jag läst om dig! :-) Du verkar vara himla stark och klok! You go girl som folk brukar skriva till mig :-) kram

2011-07-08 @ 15:59:46
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0