En bild från förr

Då jag och J gjorde slut så var vi förlovade. Ringarna har vi kvar. Vi förlovade oss utomlands. Och i år ska vi åka till nästan samma ställe. Och en del av mig vill verkligen ha tillbaka ringen där den en gång satt. Men jag vet också att jag sårade honom nåt så in i helvete då jag ville göra slut. Så det kanske dröjer längre. Men jag vet, jag vet verkligen att det bara är han som gäller.
Då besöksstatistiken har ökat så undrar jag om ni som har hittat hit via SOLO? Släng gärna iväg en kommentar om vad du tyckte om artikeln i så fall, och gärna vad du tycker om bloggen också (något du vill att jag ska skriva mer om ellet så).
PS. Båda armbanden på bilden har jag gjort själv. Och jag gav bort dem i present för ganska länge sen.
Det blir inga bilder från Midsommar i alla fall då det bara var bilder där det är folk på. Jag ska se om jag kan hitta några bilder från festivalen utan att jag röjer vem jag är.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskade artikeln i SOLO. Jätte bra, verkligen! :)

2011-07-06 @ 18:05:00
Postat av: johanna

Go girl! Artikeln i Solo var superbra, jag tror det faktiskt är väldigt många som tänker att "det händer inte här i Sverige". Men det gör det och det framgick väldigt bra i din text. Du har iallafall gett mig en bättre bild av vad det innebär och jag tror det är många som håller med mig. Var stolt över dig själv!



Jag önskar dig all lycka! KRAM

2011-07-06 @ 21:10:06
URL: http://erikssonjohanna.webblogg.se/
Postat av: Ida

Tråkigt det tagit slut. Du ska veta du e stark som skriver ut vad som hänt dig och förmedlar andra jätte stark är du ..

2011-07-07 @ 09:26:42
Postat av: ELI

Hittade hit via solo, och tyckte det var en väldigt intressant/bra artikel!

2011-07-07 @ 15:22:56
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: fanny lindahl/lyckeke

Arktiklen var helt otrolig. Har läst den säkert 100 gånger. Man vill bara ge Hiv-smittaren en FET smäll! Tycker du tar detta riktigt bra, och är säkert en ledstjärna för många människor. Ha det bästbästbäst!

2011-07-09 @ 12:34:47
URL: http://lifebylindahl.blogg.se/
Postat av: M

Hej!

Jag läste det du skrivit i SOLO tidningen, jätte bra... Det var så jag hittade hit.:)

2011-07-12 @ 19:27:01
Postat av: Patricia

Långt innan SOLO och hur jag hittade hit var en slump. Jag googlade på något och kom hit. Tror det var något skönhetsrelaterat. Sen visade sig att bloggen var bra så jag har fortsatt att följa.

2011-07-18 @ 21:21:40
Postat av: Therese

Jag hittade hit via SOLO, starkt gjort av dig att dela med dig, och väldigt bra! Intressant att läsa för mig som inte har så stor koll på HIV. :)

2011-07-24 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0