Blandade känslor

Om några timmar så ska jag till sjukhuset. Då ska de kolla hur långt gången jag är. Sen antar jag att vi pratar lite också. Jag tror dock att jag kommer ha svårt att ta beslutet att göra en abort. Förutsättningarna är inte de bästa, men de är okej. Jag och J har pratat igenom det hela så gott vi kan och han är mycket väl medveten om hur jag känner för att behöva göra en abort, så därför låter han det vara upp till mig, han kommer inte försöka tvinga mig.
Vi pratade om att köpa en lägenhet tillsammans (igen ^^), som kanske inte har allt vi vill ha men så gott som. En lägenhet där vi båda trivs och kan leva bra. Han kommer få dra ett stort lass ekonomiskt, men jag ska göra mitt bästa för att bidra. Jag kommer leta jobb som en galning, och en del söker ju folk till hösten så det är väl bara att försöka och försöka. Är nog störst chans innan det börjar synas en mage, om det vill sig så långt.
Nu ska jag äta en macka och sen sova. Jag är hungrig som en jag vet inte vad. Jag äter tills jag mår illa men lik förbannat så är jag hungrig två timmar senare. Någon stjäl all min energi för att växa tror jag minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0