5+5

Det var budet jag fick idag. Så fortfarande väldigt tidig. Men hon (läkaren) såg att det var något där och inte bara en hinnsäck (som det blir vid en missed abortion om jag förstått allt rätt).

Jag känner mer och mer att jag vill det här. Och jag vill inte göra en abort. Har pratat med J om detta lite grann, men jag måste nog vara mer tydlig med vad jag vill.

Ringde till mottagningen där jag går annars för att prata med en läkare om att byta ut en av mina mediciner men han tyckte inte att det var nödvändigt. Det är jobbigt när alla kommer med olika direktiv hela tiden...Gaaaah!

Och lagom tills att det är sängdags så är jag hungrig. IGEN! Ska göra en liten macka, sen blir det sängen.
Och jag kom på att det är ju 5+6 numera.

Kommentarer
Postat av: Carola

Det är spännande att vara gravid... och om ni fullföljer så kommer iaf jag att tycka det är spännande att följer er väntan på bebis!

Inte konstigt att du är hungrig, man brukar vara det i början... eller hela graviditeten... och jag är glad för din skull, att du kan äta! Det kunde inte jag, blä, jag är sämst på att vara gravid! Är lite sotis p alla som slipper spy 30 ggr/dygn under sina graviditeter!

2011-07-26 @ 12:33:23
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0