Skitdag

Jag trodde att jag skulle börja med mediciner så hade ställt in mig på det när jag kom till läkaren. Men då jag har valt att vara med i en läkemedelsstudie (beprövade medel men i lite andra kombinationer) så behövde jag ta ytterligare prover. Utöver de "normala" proverna de behövde så tog de även hepatit-prover och graviditetstest. Tur att det inte var så länge sen jag hade mens, annars hade jag nojjat som fan.

Men såklart så måste de få provsvaren från dessa oh det tar ungefär två veckor. Men då är inte min läkare där. Och alternativ två är en läkare jag har träffat i alla fall en gång tidigare, och han kunde inte förrän de 4 februari. Men hellre det och få träffa någon som jag i alla fall har träffat på förut.

Så nu ska jag vänta till 4 februari. Och jag är lagom glad. Eller inte det minsta.


Tack och lov behöver jag inte ta så här många tabletter.
Fast det är hiv-mediciner det här, faktiskt. Den där blå kommer jag antagligen få ta, tillsammans med någon / några andra tabletter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0