Just my luck

Min telefon är sönder. Som jag använder som mobilt bredband hemma. Så jag har inte tillgång till internet hemifrån. Och kan inte mobilblogga heller. Så det lär bli lite ont om inlägg den närmsta tiden. Allt mellan 1 och 4 veckor skulle det ta att fixa telefonen. Tack och lov så är den inte så gammal så det går på garantin.

En trevlig händelse om idag (igår om man är petig) är att jag och J firar 4 år. Sen får man väl tillägga att vi inte var tillsammans under ca 6 mån av den tiden. But still. För 4 år sedan träffade jag honom i Stockholm för första gången (vi träffades utomlands). Och då visste jag inte hur jag skulle bete mig. Men då jag mötte honom så kramade jag honom och pussade honom. Och det gick ju bra visade det sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0