Fröken Fullt ös borde de kalla mig...

Kom hem för inte alls länge sen. Skidresan var riktigt rolig. Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv på en nattklubb. Och inte blivit buren så det blev en "volt" heller. Galna österrikare.

Det gick inte så bra med att blogga under resan då det kostade rätt mycket per timme då man surfade. Helt galet. Sen hade jag inte extremt mycket tid att göra det heller. Skidåkning, after ski ett par dagar, ibland badade vi och ibland sov vi. Sen var det femrätters-middagar och sen ut fyra kvällar. Och sen var det annat de andra kvällarna.

Intensivt. Det kan man sammanfatta veckan med. Och ikväll är det fest som jag har sagt att jag ska gå på. Men jag vet inte hur det blir då jag knappt kan hålla ögonen öppna. Men jag måste. För snart kommer J hit och sen kommer fröken katt. Mys!

Ska försöka lägga in bilderna imorgon. Så får ni se hur vackert det var där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0