Snoozaren, ja det är jag...

Skulle först gå upp när J gick till jobbet. Men så tänkte jag "äsch, kan snooza till nio" och sen vid nio så var det "äsch, jag kan snooza lite till". Sen rätt var det var så närmade klockan sig tio. Då var det bara att gå upp.

Jag börjar inte förrän kl 13 idag hur skönt som helst.

På fredag ska jag till sjukhuset igen och så ska de ta nya prover på mig (ser om medicinerna haft någon verkan på två veckor) och så ska vi väl prata lite mer. Det enda jobbiga är att jag inte får äta någon frukost då heller. Nej, proverna ska tas på fastande mage. Fröken Prataintemedmiginnanfrukost tycker inte om det. Men de ger mig frukost så fort proverna är tagna. Det är snällt av dem i alla fall :)

Förresten så kommer jag typ vara tvungen att säga upp mig från ett av mina jobb då jag inte kommer orka jobba tolv dagar, ledig två dagar, jobba tolv dagar i tre månaders tid.



Idag är det alla hjärtans dag, men för mig är det inte någon speciell dag eftersom att min syster fyller år då, så för mig är alla hjärtans dag hennes födelsedag. Ja, och sen att man fick gelehjärtan i skolan av fröken ^^
J överraskade mig i lördags, han hade köpt röda rosor till mig. Han sa "Ja, eftersom du bojkottar det där med alla hjärtans dag så måste jag ju hitta på nåt någon annan dag istället". Jag är så glad att det är vi igen. Och jag har lärt mig av mitt misstag.

Glad alla hjärtans dag på er, hoppas ni får en bra dag (trots tvåsiffriga minusgrader...brrr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0