Smussel

Ska iväg och fira en släkting som fyller år i veckan. Och vi kommer att vara där ett tag och fika och så där. Men det är inte det jag är orolig för.

Lite senare i dag kommer två vänner över till mig för att hjälpa mig med en sak. Och vi ska äta middag tillsammans, de och jag och J. Och jag ska ta medicinerna med mat. En av dessa vänner vet inte och därför kommer jag att behöva smussla. Särskilt då jag märkte att jag inte mådde illa igår efter att ha tagit medicinerna. Men då tog jag dem mitt i maten så att säga. Får väl gå iväg och låtsas att jag måste snyta mig eller nåt.

Queen of white lies borde man kalla mig. Men förhoppningsvis så blir det mindre och mindre med tiden.

Kommentarer
Postat av: hivmamma

Gå in på toaletten o tvätta hämderna innan maten o så tar du tabletterna inne på toaletten! :)

2011-02-07 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0