Jag är en nörd

Kommentar från mark om Illamående, trötthet och bara blä...

tråkigt att hora detta gumman! Jag hade nog tagit medicinerna vid 10 tiden och sedan gatt och lagt mig! Vill inte vara vaken om man blir illamående! Jag följer din blog med spänning! Du ar sa ärlig med dina beskrivningar. Det ar riktigt spännande att fa en inblick i ditt liv! Jag tror det kommer att losa sig med medicinerna. Kampa pa ett par veckor till sa blir det nog bättre! Du verkar ju inte ha fort nagra allergiska utslag vilket ar bra ie du verka tala medicinerna.

Problemet är bara det att jag SKA ta tabletterna med mat. Och då jag äter jämnast (alltså ungefär samma tid) är middag och därför tar jag dem då. Vissa tabletter ska man ta innan mat, mellan måltider eller efter mat. Eller som för mig, mitt i maten. Och det blir bäst då jag äter dem precis mitt i maten. De senaste dagarna har jag inte mått illa efter att ha tagit tabletterna. Lite bubblig i magen men inte så som i början. Kanske vänjer sig kroppen?



En spännande sak som sker i nästa vecka är att jag ska till sjukhuset och då får jag se hur mina prover såg ut efter 2 veckor med medicin. Tydligen kan man se skillnad redan då. Ska be dem skriva ut så jag kan visa här. En bild säger mer än tusen ord sägs det ju :)

Hemms hos min är internetuppkopplingen helt fucked up. Men det känns inte värt att binda mig på 24 månader för att få en hyfsad uppkoppling. Någon som har något tips? Vill inte ha såna där "Mobilt bredband kontant" då det blir svindyrt. Såg att Tele2 hade ett hyfsat för studenter, men då är det 179 kr/mån i 12 mån. Jag lär bo i min lägenhet tills jag har pluggat klart så i så fall blir det inte så länge "i onödan". Många andra vill att man tecknar abonnemang i 24 mån men det finns inte på världskartan.

Nu ska jag nörda mig lite. Passar på då J är och dricker öl med en vän. Sen lyssnar jag på Absolute Music 41. Kent - FF var med bland annat. Nostalgikänsla - japp!
Nu ska jag in i min låtsasvärld i Sims 3. Där har jag och J åtta barn! Tur att det är på låtsas och att de växer upp så de kan flytta ut ^^
Jag kan ju säga att jag har skojat med J ett antal gånger gällande mitt spel. "Älskling, nu är jag gravid igen...!"
Jag tror att han blev lite rädd första gången men nu skrattar han bara ^^

Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0