Illamående, trötthet och bara blä....

Jag har inte alls varit på humör för att blogga.
På kvällen, ca 2 timmar efter att jag har tagit medicinen (alltså runt 22) är jag så galet trött att jag flera gånger har somnat i soffan.
Jag har mått illa och magen gillar inte medicinerna. Blir det inte bättre ska jag få något utskrivet mot illamående, men hoppas att det inte ska behövas. Men jag vet att de 2-3 första veckorna kan vara jobbiga. Ska dit igen onsdag nästa vecka, och har det inte släppt tills dess så får de nog skriva ut sånt till mig för så här kan jag inte ha det.

Jag är normalt en kvällsmänniska och det är J också. Det vore mysigt om man orkade se en film eller ett par avsnitt av en tv-serie utan att somna hela tiden.

Nu ska jag inte tråka ut er mer. Förhoppningsvis dröjer det inte en vecka tills att jag skriver igen ^^

Kommentarer
Postat av: mark

tråkigt att hora detta gumman! Jag hade nog tagit medicinerna vid 10 tiden och sedan gatt och lagt mig! Vill inte vara vaken om man blir illamående! Jag följer din blog med spänning! Du ar sa ärlig med dina beskrivningar. Det ar riktigt spännande att fa en inblick i ditt liv! Jag tror det kommer att losa sig med medicinerna. Kampa pa ett par veckor till sa blir det nog bättre! Du verkar ju inte ha fort nagra allergiska utslag vilket ar bra ie du verka tala medicinerna.



2011-02-21 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0