Svar på kommentarer

Det blir inte riktigt samma upplägg då jag bloggar från mobilen, men svar på kommentarerna kommer ändå.

Jag har inte berättat för J's föräldrar och jag har svårt att se att det kommer ske inom den närmsta tiden. Vi ser inte vad vi kan vinna på att berätta, men vi kan se vad vi kan förlora och därför kommer det att dröja innan de får veta. De vet inte att det blir bebis senast det datum vi har snittiden, och lite andra saker runt omkring. Men det är bäst såhär just nu tror vi.

Jag vet inte riktigt hur vårt lilla busfrö ligger i magen, än så länge sparkas det på olika ställen i magen. Men det är väl inte otänkbart att h*n ligger så benen hamnar mot mina revben. Tack och lov går det över hyfsat snabbt. När en vän till mig väntade barn blev hon sparkad ordentligt på revbenen, och det var som att foten fastnade lite mellan två revben. Aj, aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0