Sociala behovet tillfredsställt

Jag är lite av en ensling ibland. Jag tycker om att umgås med andra människor men jag har också ett ganska stort behov av att vara själv, eller bara vara jag och J. Snart blir det väl jag, J och lill*.

Nu har jag umgåtts med andra varje vaken minut nästan i snart en vecka. Och det tar på krafterna. Ibland kan det bli för mycket av det goda helt enkelt.

Jag är glad att den lill* tar lite av den energi som jag har, för det känns mer okej att säga att man inte orkar för att man är trött, än att säga att man inte vill för man vill vara lite ifred.

Ska bli skönt att komma hem sen, och bara få vara. Kunna göra vad man vill, när man vill och hur man vill. I alla fall tills det är dags för den lill* att komma ut till denna världen. Då blir det h*n som kommer styra över tillvaron, men det gör mig inget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0