INTERNET!

En sån lycka!
Igår kopplade de på vårt internet igen, i den nya lägenheten. Så nu kan man se lite mer vad som händer i världen, än vad man kan se i mobilen.

Häromdagen satt jag och lekte lite med den lill* i magen. H*n sparkade på ett ställe och då petade jag tillbaka. Kort därefter så sparkade h*n igen på samma ställe, och jag petade tillbaka. Så höll vi på så i en minut eller två, var ganska roligt faktiskt :)

Måste sova nu, J har redan slocknat. Fick kittla honom för att han skulle resa sig från soffan och gå och göra sig i ordning för att hoppa i sängen. Och jag tänkte sova med, för imorgon ska vi inviga tvättstugan. Jag har ett par rena strumpor kvar nu. Men det blir väl så när man inte tvättat på nästan tre veckor...Och dessutom lakan som ska tvättas efter besök och våra egna. Nåja, jag slipper laga mat och J får bära om kassarna blir tunga, så jag ska inte klaga. Men i vilken kartong låg tvättmedlet nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0