Dan före dopparedan!

Den lill* lever rövare i magen, mina revben börjar bli ömma. Att sitta framåtlutad är ingen höjdare.

Idag har det gjorts knäck, men det blev inte lika bra som sist. Men jag brukar använda termometer, och jag har nu en helt annan respekt för er som kör old school och kör kulprovet. Det var banne mig inte lätt.

Sen har det lackats paket och uppesittarkväll med Bingolotto. Vuxenpoäng eller pensionärsvarning?

Och inte vann jag något heller, men det brukar jag inte göra. Jag har tur i kärlek istället :)

Sist men inte minst vill jag önska en riktigt god jul och jag hoppas ni får en riktigt trevlig dag imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan! Fin kula du fått! Står själv just nu i köket hemma hos min mor med min lilla åtta veckor gamla Polly. På övervåningen ligger sambon och vår tvååriga Lovis, rätt mtsigt, förutom den tidiga timmen då kanske ;)

Tänkte höra om du berättat för din sambos familj om din smitta? Du sa ju att du skulle göra det när det blivit mer "på allvar" med graviditeten. Eller har jag missat det inlägget?

2011-12-28 @ 06:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0