Tv-kändis i det dolda

Imorgon kan ni se mig på tv!
Jag fick ett samtal idag från en av poliserna som jag träffade under utredningen av det mitt ex gjorde mot mig och utsatte andra tjejer för. Jag blev glad av att bara höra av honom. Han frågade om jag mindes honom, och det gör jag. Han förstod mig när jag sa att om jag hade haft möjlighet så hade jag slagit honom hårt med ett baseballträ eller något. Lite fel att säga till en polis, men han förstod att jag inte menade allvar med mitt "hot".
Det han undrade var ifall jag ville vara med i Efterlyst då det är en man som härjar nere i södra Sverige och beter sig lite lika som mitt ex gjorde. Sköter inte sina sjukhuskontakter, berättar inte för sexpartners och skyddar sig inte heller.
Imorgon ska jag få höra vilka citat de vill använda sig av. Och så får jag säga ifrån ifall något jag sa lät galet. Man hör det ju inte alltid när man säger det själv. Ni kommer inte se mitt ansikte. Och min röst kommer vara förvrängd. Detta för att jag känner många som tycker om att titta på Efterlyst. Jag kunde ha min röst då jag gjorde radioprogrammet, för att det inte är så många av mina vänner och bekanta som lyssnar på exempelvis P1.
Imorgon är det premiär av den 43:e säsongen. Och jag hoppas att den där killen som härjar i södra Sverige ger sig tillkänna, inte bara för offer och potentiella offer utan för sin egen skull också.
Så ni som vill (och kan) kan ju kika på Tv3 vid klockan 21 imorgon. Missar ni (som jag kommer göra) så kan man se det på Tv3Play.

Kommentarer
Postat av: AMEERA

Bra att du hjälper till, eller vad man ska säga. Himla idioter som beter sig sådär!

2011-08-25 @ 12:04:12
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0