Svar på kommentarer

Malin: Jag är nyfiken på ditt namn, Felicia, det är bara ett namn du tagit för att inte avslöja ditt riktiga namn va? :) är bara nyfiken!
Svar: Ja, Felicia är det namn jag använder mig av vid kontakt vid media, det eller Jenny. Jag har alltid tyckt om det namnet :) Mitt riktiga namn är helt annat. Men det är lite svårt att prata annars, redan då man hälsar. De på Efterlyst vet inte mitt riktiga namn, utan de känner till mig som Felicia.


Anonym: Tycker bilden av HIV blev fruktansvärd hemsk efter din insats tyvärr.. Men förstår att de vinklat det på så sätt...
Svar: Jag har inte sett programmet själv och jag vet bara de citaten som jag sa som de skulle använda sig av. Jag vet inte om hur de har vinklat innehållet, för jag vet inte vad de andra involverade säger. Jag måste dock erkänna att det var svårt att vädja till honom att lämna över sig själv utan att sitta där och tycka synd om mig själv. För det gör jag inte. Jag lever ett riktigt bra liv, även fast jag har det här viruset i kroppen.
Hade möjligheten funnits att se hela programmet innan det sändes så hade jag gjort det men då allt går så snabbt där så fick jag bara veta vilka citat de skulle använda sig av.
Det den där killen har gjort och inte försvarbart för fem öre, vilket även gäller mitt ex. Det sista jag vill är att folk ska tänka "Åh, stackars henne!".
Har du lust får du gärna utveckla vad det gjorde att det lät så hemskt. Jag ska kolla på programmet imorgon och får se ifall jag kan se vad du menar, men jag vill gärna höra dina tankar!


Till sist vill jag säga att det här är andra gången jag är med i TV och det är inte alltid lätt att veta hur det kommer se ut i sammanhanget. Sist jag var med fick jag se programmet i sin helhet (de delar som involverade mig) och godkänna. All feedback ni ger gör att jag kan göra ett bättre jobb till nästa gång (om det blir en sån).

Kommentarer
Postat av: maria

Förstår inte alls kommentaren om att bilden av HIV blev hemsk av programmet. Jag tycker programmet var jättebra, och effekten av dina citat gjorde att det hela kändes mer verkligt. Såklart blev det en hemsk bild av HIV, men det är väl det som är meningen om man ska få någon att gå till polisen liksom. Hiv är inget man leker med! Det ÄR hemskt att någon kan gå runt och smitta folk!

2011-08-25 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0