So far so good

Frukosten har fått stanna. I alla fall i ungefär 2 timmar så jag tror faran är över. For now i alla fall.
Igår började jag kolla lite smått på barnvagnar, både nya och på Blocket. Och satan, vilken djungel!
Har inte börjat kolla på allvar då vi inte är förbi de värsta veckorna än. Men när vi är över den tröskeln så blir det nog till att åka till en affär så man kan provköra. Törs inte riktigt köpa något som man inte har provat innan.
Ekonomiskt sett är det ju en fråga också. Det känns inte värt att lägga 10 000 på en vagn. Hade jag haft fast jobb med en hyfsad lön så hade vi kunnat köpa det. Men det känns onödigt när det finns bra vagnar för halva det priset, nya.
Hur som helst så ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt. Får bara ut CSN i augusti, september, oktober och november. Sen är det slut. Då vet jag inte vart jag ska få pengar ifrån. Men jag letar jobb, så jag hoppas på det. Dock hinner jag inte jobba så provanställningen blir fast (om den är 6 mån). Dock kanske min SGI kan öka lite i alla fall om jag har tur. Lägsta FP är inget att hurra för, även om det går. Men jag vill inte vara helt beroende av J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0