Så mycket att säga

Här kommer det väldigt kortfattat:
Ringen är på igen. Denna gång så friade J på riktigt. (Förut så frågade han om jag ville förlova mig med honom)
Jag har under veckan jag har varit borta spytt tre gånger efter frukost. Men sen har jag mått prima igen.
Jag är hungrig så nu ska jag gå iväg och köpa onyttig mat (blev av med frukosten imorse och det jag har ätit idag är en liten påse chips, en daim och en tugga banan). Sen orkar jag inte laga mat idag. Och så vill jag inte äta själv så jag bjöd in mig hos ett par kompisar som bor i närheten :)
Återkommer imorgon med bilder från resan och mer detaljerad info.
Btw, så är jag i v8 nu (7+2)

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!!! TILL ALLT!

2011-08-05 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0