Man ska inte ropa hej innan man är över bäcken

Varför ska man göra som alla andra? tänker Bullen
Alla andra gör så deras mammor mår illa på morgonen, men det tycker jag verkar lite mainstream.
Nä, jag gör så mamma mår illa på kvällen, precis innan hon ska sova. För jag är inte som alla andra, jag!

Jag trodde att jag skulle klara mig in i det sista igår. Jag mådde lite illa, men inte så farligt. Så jag gör mig i ordning för att sova. Börjar borsta tänkerna. Inser att det inte kommer gå. Tack så mycket tänkte jag. Du är en riktig kompis, Bullen.
Om det fortsätter så här så måste jag ändra tid när jag tar mina mediciner. Visserligen borde de ha hunnit tas upp men det är svårt att säkert veta. Ska ta två timmar tidigare idag så får vi se. Dessutom borde jag klara mig idag för nu har det varit varannan dag. Och så länge det inte är varje så får jag väl vara glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0