Konstiga minnesbilder

Jag är en sån människa som tror på sanndrömmar. Alltså drömmar som senare händer. Jag brukar därför skriva upp drömmar om jag har möjlighet till det när jag vaknar. Det hände nyligen igen. Jag gick in på FamiljeLivs hemsida, och in i ett forum. Där står jag med i en BF-lista och när jag skrollade så kändes det så bekant. Och jo, för ett par månader sen så drömde jag (minns inte så ofta vad jag drömmer när jag drömmer) om en lista, men jag förstod inte vad det var för något. En lista, där början av listan var med fet stil, och den andra delen i normal stil.
Kalla mig konstig, men jag tror på sanndrömmar. Och det för att det händer för ofta.
Dock kan det vara saker som man tror har hänt förut, för att hjärnan beter sig lite skumt.
Känslan av deja vú känns dock väldigt verklig.

Kommentarer
Postat av: Viola

Jag tror sanndrömmar funkar för vissa, personer som har mer "öppna Sinnen" än andra. Mina mostrar är tvillingar och de brukar drömma varsel rörande varandra och kan vakna på morgonen och veta att det hänt något speciellt, ringa och få det bekräftat av den andra systern. Sådant tycker jag är häftigt :)

2011-08-15 @ 22:48:52
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0