Hej träningsvärk, det var länge sen!

Jag har ont i rumpan, magen, låren och lite i ryggen också. I musklerna ska tilläggas.
De fick jobba hårt igår. De är inte vana vid den typen av träning. Men snart så.
Dock vill jag ju inte gå ner något i vikt. Det räcker med att jag gått ner 5 kg sen jag fick veta att jag var gravid.
Jag lär ju gå upp dem hyfsat snart men ändå.

Men lite mer muskler är ju inte fel. J sa att min rumpa såg fastare ut och lite handles hade minskats också. Inte för att jag hade så mycket sådana förut heller men han sa så i alla fall.
Min kropp måste ju också ha näring i och med att Bullen snor det jag äter (av det jag får behålla). Så måste ju jag få näring någonstans ifrån med. Och lite reserver har man ju. Tycker dock att kroppen kan ge fan i att sno från min rumpa för jag gillar min rumpa.

Kan vara därför mina jeans fortfarande sitter löst trots att magen känns lite större. Jag måste inhandla mer skärp. De jag har är för stora. Har redan gjort hål på ett par av dem men det räcker inte nu och det blir inte speciellt snyggt efter ett par hål.
Får nog bli en liten shoppingtur på H&M eller nåt sånt. Köpte ett av de senaste där och det var riktigt bra. Och det finns roligare saker att spendera pengar på. Eller spara undan till.

Just det, J skrattade lite åt mig igår när jag satt och kollade på barnvagnar. Men det är ju rena rama djungeln. Efter ultraljudet så kommer jag dra med honom till några vagnaffärer. Fast det dröjer väl 2-3 veckor innan vi hamnar där för att han har så mycket på jobbet just nu. Någon som har tips på bra barnvagn som är stabil, lättkörd och funkar att köra med i snö? Eftersom vi får en marsbebis så är det ju ganska sannolikt att det ligger kvar snö med tanke på de två senaste åren...

Kommentarer
Postat av: Ameera

Mmm, barnvagnar är verkligen en djungel! Ett tips jag kan ge från min tid. Ju mer "teknik" det är på vagnarna, desto snabbare går de sönder. :O

2011-09-01 @ 03:36:44
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0