En djungel!

Jag och J letar gemensam lägenhet. Igen. Fast denna gången ett rum större än den vi äger tillsammans. Vi har varit och kollat på ett par stycken men båda har sina nackdelar. Den här gången när vi letar så tittar vi så hissen rymmer en barnvagn, och att det finns barnvagnsrum. Allt behöver inte vara tipptopp men vi vill helst inte att det är mer än ett rum som "måste" göras om. T.ex. är köket gammalt och behöver fixas så kan vi ta det (måste finnas diskmaskin eller så man kan sätta i en). Samma gäller badrum. Är det bara ommålning av väggar så kan vi leva med att det är i mer än ett rum.
Bullen gjorde sig påmind idag vid frukost. Eller brunchen kanske man ska säga. Slapp det helt igår så det var helt okej att det kom idag. Jag hoppas bara att det inte kommer imorgon. Lite jobbigt eftersom jag då måste springa till toaletten på skolan, inte alltid det enklaste. Finns ju papperskorgar i värsta fall, men jag vill helst inte använda dem. Men hellre det än golvet, om man ska vara sån.
Nu ska jag gosa med min hårboll till katt :) Ha en fortsatt fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Carola

Mmm, man blir uppfinningsrik gällande var man kan spy när man är gravid... :-/ Hoppas det ger med sig helt snart för dig!

2011-08-14 @ 22:36:00
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: AMEERA

Har precis hittat hit, intressant att läsa om vardagen bakom ett sånt besked!

2011-08-16 @ 15:46:25
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0