Date med fröken L

Det var riktigt länge sen jag skrev om fröken L. Det var för att det var länge sen jag träffade henne!
Men nu ska vi snart ses. Och det ska bli så kul! Min partner in crime för ett år sedan. Med en minst sagt vild kväll på Patricia och annat skoj.
Nu är jag gravid och hon verkar ha träffat någon. Så kan det gå.
Och jag har blivit imponerad idag av några tappra tjejer på FL som trots sjukdomar vågar skaffa barn. Jag ser inte mitt fall som så farligt egentligen. Jag vet att sannolikheten för att mitt barn ska smittas eller att jag ska bli sjuk och dö är extremt liten.
Jag är imponerad över att de vågar. Och så länge det finns barn så finns det hopp brukar man säga. Och jag tror att det är sant. Lika sant som att man måste våga för att vinna. Men jag är imponerad över dessa kvinnor (och män) som vågar få barn när deras egen framtid är osäker. Det finns såklart en del aspekter man måste ta hänsyn till, exempelvis vem som ska ta hand om barnen när man är borta. Men förhoppningsvis så är man två om det hela.

Kommentarer
Postat av: Ameera

Du är så stark <3

2011-08-30 @ 10:37:48
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0