Dammsugare!

Fick en RIKTIG dammsugare idag. Så nu slipper jag låna mammas när kattskrället hårat av sig för mycket :)
Det funkar inte med en sådan där liten smidig Ergorapido. Den funkar väl i köket för att dammsuga upp brödsmulor och annat smått (och att ta loss för att dammsuga på bord/hyllor).
Och vad är det för vuxenpoäng på att önska sig en dammsugare i present? Ja, jag fyllde år för ett tag sen. Men jag säger inte när det var. Så numera är jag 22 år gammal.
Dags att äta lite middag tror jag bestämt. Sen jag tillbad porslinsguden har jag fått i mig lite dextrosol och lite chips. Jag klarar inte godis längre. Men chipsen ger mig salt. Och jag är sugen på salt. Jag vet att man inte ska äta för mycket salt när man är på tjocken. Men jag har varit duktig hittills. Och det är bättre att få i sig något än inget. Och nu blir det riktig mat. Inte lika rolig mat som när J lagar, men jag får stå ut med att laga själv ett tag. Min stackars arbetande älskling. Är det arbetstopp så är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0