Sjukling = jag

Förkylningen blev värre idag igen så det blev en hemmadag igen. Me not like!
Men det verkar ha gett med sig lite under dagen och imorgon blir det som vanligt igen :) Fast utan träning. Är lite dumt att chansa.

Förresten, finns det någon regel mot hur länge grannar får borra i väggarna? Klockan är rätt mycket för byggjobbarna och de får väl knappast jobba hur länge som helst? Vet att det ska vara tyst vid 22 men de kan ju allvarligt inte borra tills dess? Då kommer både jag och J få tuppjuck. De kunde väl ha tagit de här väggarna under dagen och de andra (som inte är mot någons lägenhet) nu? Bara därför så har det varit tyst i 2 minuter nu. Och jag hoppas att det fortsätter.

Förresten så fick jag en utskrift på mina virusnivåer när jag var hos läkaren i fredags. Om jag inte minns fel så har mina nivåer sjunkit från ca 60 000 kopior till ca 1000 kopior. Och de proverna togs för en månad sen!
Om en månad ungefär ska jag dit igen och då får jag se hur det såg ut på de proverna som togs i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0