Nu får jag skärpa mig

Såhär kan vi inte ha det. Jag får nog ta till mobilblogg för att det här ska gå. Vill helst inte blogga från en dator som inte är min eller J:s. Jag kanske är lite nojjig men jag vill inte riskera att någon får reda på det genom att jag har bloggat från den datorn.
Snart får jag mer stabilt bredband också. Jag ledsnade på detta så nu ska jag få bredband och tv från Bredbandsbolaget. Som var billigaste alternativet av ComHem, Telia och BBB. Får telefon med men kommer nog inte använda den så mycket. Däremot blir nog mormor glad för då behöver hon inte ringa till min mobil ^^
Jag ska jobba lite nu. Gjorde det igår med. Men det är okej för det är bara tre arbetsdagar nästa vecka. Lovely!
Hoppas ni har haft en grym helg i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0