Jag ler, och bävar inför fredagen

Hade ett möte på skolan idag. Och jag nämnde att jag kom hem vid strax före sju på morgonen. Då fick jag två frågande ansikten mot mig. Vi var nämligen inte fulltaliga, så vi var bara tre stycken på mötet idag.
Och en av de som var med på mötet blev väldigt nyfiken, men jag hann aldrig riktigt berätta hela storyn.

Men jag är glad idag. Och jag har segat mig. Så det blev lite plugg på kvällen nu istället. Som går riktigt bra!
Men det är lite kul. För så sent som i måndags så berättade jag för min mentor lite om andra faktorer som kan ha bidragit till att jag misslyckades med tentan de två gångerna innan. Gång nummer ett så hade jag precis gjort slut med mitt ex, J. Gång nummer två så höll min sommarflirt på att ta slut (gjorde det senare samma dag sen).
Så i måndags så sa jag till min mentor "Men den här gången är ingen kille inblandad".

Inte inblandad på ett dåligt sätt i alla fall. Eller jag ska inte ropa hej än. På fredag smäller det. Då kommer han få veta. Och jag vet inte hur han kommer reagera. Förhoppningsvis på ett bra sätt. Men man vet aldrig. Jag hoppas att han tar det på ett bra sätt.


Smile =) kanske ska ha på mig detta glada linne på fredag? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0