Time flies

Tiden går sjukt fort. Idag är det 1 september 2010. Kan ni fatta det? Jag kan det då inte.
Det har hänt så mycket i mitt liv det senaste halvåret så det är inte sant.

Under det senaste halvåret har jag rest utomlands och åkt skidor, träffat en massa nya människor, blivit singel, flyttat till egen lägenhet, bytt arbetsgivare men jag har samma jobb, dejtat och varit med om mitt första ONS. Räknar vi sen i januari så kan vi lägga till att jag har börjat en ny utbildning.

Det här året kommer vara ett av de mest händelserika imitt liv så här långt. Och vi har nästan fyra månader kvar på det, då september börjar idag. Det ska bli spännande att se vad som händer fram tills nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0