Produktiv dag

Pluggat en del. Snart klar med ytterligare ett kapitel. Det är ganska duktigt jobbat.
Speciellt med tanke på hur lite sömn det blev inatt. Igen. Och jag skyller på S. Igår när jag berättade för honom så berättade jag om att jag har en blogg där jag skriver anonymt. Och att han fanns med i den.
Det verkade som att han ville läsa den. Men i så fall så är jag inte anonym längre. De som känner till bloggadressen som vet vem jag är det är andra hiv-positiva. Det kan vara någon som inte är det som känner till den med. Jag glömmer bort vem det är jag säger vad till.

Sen har jag tvättat med. Så nu har jag en massa rena kläder! Så nu blir det trångt i garderoben igen. Men jag ska ta och lägga ner lite mer somriga kläder. Tunna tunikor lär jag inte använda lika mycket nu. Inte alla i alla fall. Men det får bli i veckan. Nu har jag inte tid. För snart kommer S hit. Och jag ska plugga lite till. Och kanske byta kläder. Mjukiskläder tänker jag inte gå ut med. Inte längre än till tvättstugan i alla fall. Och speciellt med tanke på att jag ska jobba imorgon så är det ingen bra idé.

Dags att fortsätta med pluggandet. Jippi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0