Om jag inte äter frukost så blir min dag kaos

Är det bara så för mig eller är det så för er med?

Imorse så sov jag lite för länge så jag hann inte äta frukost hemma. Och jag hade glömt att ta fram bröd så hade bara fryst bröd eller knäckebröd. Och det vill jag inte äta till frukost. Tog med mig en banan i alla fall. Men sen när jag väl var vid bussen så var jag inte hungrig. Och sen var det dags för lunch. Blev några dextrosol för att hålla humöret uppe medans jag pluggade lite.

Sen blev det lunch och möte. Sen en repetitions-föreläsning där jag satt och kollade skidresor och lägenheter. Anmälde mitt intresse på en lägenhet på 34kvm med nästan samma hyra som den jag har nu. En bit längre bort från stan men närmare familj och vänner. Hade plats 10 då jag anmälde mig. Så det blir nog visning i alla fall.

Efter jag hade suttit och hållt på med det så gjorde jag repetitionsuppgifterna. Och sen åkte jag till jobbet. Chefen blev glad över att jag kom dit tidigt. Och sen jobbade jag på, och stängde sedan butiken. Det tog galet lång tid. Men då stängde jag igen lite sent, för det var en tjej kvar inne i butiken. Men jag såg till att jag och chefen fick bonus. Så det var najs.

Nu är det dags för Dexter, som vanligt på måndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0