Idag kan vara den stora dagen

Den dagen jag blir av med min tatuerings-oskuld.

Men först så ska jag iväg och träna. Lite smånervöst är det med tatueringen måste jag erkänna. Men igår ritade jag upp en skiss på hur jag vill att den ska se ut.
Sen är det bara att hoppas på att de gör den på mig. De har rätt att säga nej om de inte känner sig bekväma med att jag har hiv. Så är det.

Men jag hoppas att de gör den. Jag har väntat på det här ganska länge. Tanken har funnits länge, och viljan med. Men nu har jag kollat upp lite ställen och har hittat ett som borde passa mig.
Wish me luck!

PS. Jag ska bli bättre på att uppdatera. Men det är svårt när jag inte är hemma, för när jag är här så finns det andra än bara jag och S som är här. Utom nu, då är jag ensam här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0