Fullt ös!

Hela dagen har spenderats ute någonstans i vår fina huvudstad. Eller ja, jag korsade kommungränsen men höll mig inom länet i alla fall.

Det som skulle ha varit jobb, hem och plugga blev inte alls det.
Det blev jobb, ikea och sen ut på äventyr. Och då menar jag inte när jag körde bil. Montering av möbler har inte skett heller. Eventuellt hjälper en vän mig med det på fredag. Han är snickare nämligen. Men han svor då jag sa att jag köpt den på ikea. Sen suckade han. Men han kommer nog att hjälpa mig ändå. Om jag inte fixar det på egen hand innan det.

Dessutom håller skidresa på att planeras. Alperna i januari. Oh,yes säger jag bara. Tillbaka till mitt andra hem i alperna, har varit på den orten tre gånger tidigare. Men nu, gott folk, ska jag sova. För det är skola imorgon. Sen möte. Sen träning. Men det kommer gå hur bra som helst. Ska plugga också. Eller skruva möbler. Eller båda...

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0