Dancing my ass off

SATS har lite eventklasser nu. Alltså tillfälliga klasser som de kör under 5-6 veckor. Min favorit just nu är Zumba!
Och det skiljer sig lite från de där skivorna man kan köpa från TV-shop.

Instruktören sprudlar av energi, och det smittar av sig vill jag lova!
Och det är så roligt att man glömmer bort att det är jobbigt. Det märker man först då man pausar för att ta lite vatten eller då det är en lite lugnare bit av programmet.

Sen så fick jag lite extra träning på vägen dit och hem. 20 minuters cykling, inte helt fel. Men jag är glad för att det lutar lite nedåt på vägen hem, man är lite mör i benen ändå efter att först ha cyklat dit och sen dansat i en timme. Sen blev det lite mat och en välbehövlig dusch. Och om mindre än en timme så är det Dexter.

Så numera älskar jag måndagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0