Bra med filmer man redan sett

I lördags efter bowlingen så funderade vi på vad vi skulle göra. Jag föreslog att vi skulle se en film. Och jag vet att han tidigare berättat att han sett Twilight. Han gillade den inte. Så jag drog igång New Moon (2an). Jag har redan sett den. Och han gillade inte den heller. Ska väl vara ärlig och erkänna att min tanke inte var att se hela filmen.

Vi såg inte så mycket av filmen. Däremot så pratade vi en massa. Och pussades. Och hånglade. Och inveg min säng. Det var på tiden. Har ju ändå bott här sen 3 juli.

Så det är bra med filmer man redan sett. Då gör det inget om den är igång och man gör annat än att titta på den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0