Är det på väg att hända? Håller jag på och bli ordentlig?!

Vår lärare som vi skulle ha på eftermiddagen mådde inte bra så vi flyttade lektionen till vår lugna vecka som kommer om några veckor. Inte mig emot tänkte jag. Men sen insåg jag att jag inte hade de böcker i skolan som jag hade behövt för att plugga. Så jag åkte hem. Och när jag kom hem så började jag med att starta datorn och dra igång musik. Och började diska!

Disken är avklarad. Har städat lite med. Och nu ska jag sätta mig och plugga i nästan två timmar. Sen är det dags att åka igen. Ska bli kul, för det är jobbintervju på gång! Och sen ska jag träffa lite klasskompisar. Så det blir najs. Men får inte bli alltför sent. Imorgon är det upp i bra tid som gäller, även fast jag inte har någon direkt tid att passa. Men jag ska fixa min omtenta. Så det så!

(Jag ber om ursäkt för att det bara är text men jag kan fortfarande inte ladda upp bilder. Så himla typiskt när jag faktiskt ha bilder jag vill lägga upp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0