Alltid ute på äventyr

Jag kom hem nyss. Ja, nyss! Det blev att jag sov kvar hos S och åkte med honom då han skulle åka till jobbet. För övrigt så beundrar jag alla de människor som går upp sådär omänskligt tidigt. Från fem och tidigare. Men som S sa, man vänjer sig. Eller? Jag skulle nog inte göra det.

Han höll om mig hela natten. Och när jag vände mig om mot honom och la armen om honom så hände det lite saker. Efter ett tag då våra pannor i princip har legat emot varandra så känner jag hans läppar mot mina. Myyys! Fast längre än så gick det inte. Jag måste prata med honom först. Och det tänkte jag inte göra mitt i natten i hans säng...Ska försöka träffa honom på fredag, då slutar han tidigt så då kan jag prata med honom utan att någon annan kanske också hör.

Nu ska jag sova lite grann. Resten av dagen spenderas med plugg. Jippie! Eller inte. Men det går rätt bra så då är det lite roligare. Men måste sova för att orka. Har inte sovit några längre stunder inatt, och det gjorde nog inte S heller.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud, hela jag blev elektrisk!

Det där är så jävla häftigt när man känner i luften innan läpparna möts. Jag önskar ibland att jag fick känna det igen..

2010-09-15 @ 17:06:57
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0