Aldrig haft sömnproblem

Jag har aldrig haft svårt för att sova. Inte ens då jag sovit 12 timmar och ska gå och lägga mig 12 timmar efter det. Men de senaste veckorna har jag haft svårt för att somna. Natten till idag så somnade jag inte förrän vid fem. Det funkar inte om man ska upp nio.

Tack och lov så kom jag iväg i bra tid ändå. Hann trots att en buss inte kom (vilket gjorde att jag missade alla anslutningar med den bussen) och att den som kom efteråt var lite sen. Tur att man kan hur de sköter SL-trafiken...Ser fram emot vintern! Eller inte. Jag får nästan köpa dubbdäck till cykeln. Eller promenera. Det tar ju bara minst en halvtimme enkel väg...Nej, ja ä int' bitter ^^

Nu har jag två problem;
1) Jag har inte börjat plugga inför tentan på måndag än. Men det är open book, så det ska gå bra med det jag hinner idag och imorgon.
2) Chokladen jag fick skickad från Tysken är borta. Samma som den påse med små Plopp i. Bara borta. Så stor lägenhet har jag ju inte. Och jag som är chokladsugen. Blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0