Skoldag som blev hemmadag

Igår kväll började jag må illa efter jag ätit. Tror min kropp fick en chock då jag inte var så bra på att utfodra den igår...
Och illamåendet hade inte gått över då jag vaknade imorse så jag beslutade mig för att stanna hemma. Onödigt ifall jag skulle bli magsjuk och smitta halva skolan. Eller halva klassen i alla fall.

Så efter att ha sjukanmält mig så somnade jag om. Och vaknade inte förrän klockan visade 12. Och illamåendet var borta. Så nu känns det bra att S ska komma hit. Hade inte velat ha honom här om jag mått illa fortfarande.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen när S kommer hit så ska vi åka och handla...Det har jag inte gjort på länge. Inte till min lägenhet i alla fall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0