Skadad

S jobbar som snickare så går han upp omänskligt tidigt tycker jag. Runt fem-snåret ringer klockan första gången (och sen ett par gånger till).

Men imorse så vaknade jag av mig själv vid halv fem. Och jag var pigg! Och jag gick inte och la mig när jag kom hem. Så jag har varit vaken i snart 4 timmar. Det känns skumt. Men men ^^
Gick inte upp förrän strax före sex, då det var dags att åka. Och nu börjar det närma sig skoldags.
Är inte det minsta sugen men det blir nog bra ändå. Snart är det januari... Då blir det alperna! Att boka resa efter att ha varit tillsammans så här kort verkar kanske skumt. Men vi pratade om det bara som kompisar ett bra tag innan. Och sen var det tänkt att vi skulle vara fler men de som kunde åka skidor eller snowboard saknade pengar eller lust. Så var det med det.

Dags att åka iväg. Och jag ska försöka föra över bilder från Öland ikväll. Finns massor av fina bilder jag kan dela med mig av då jag inte är med på en enda ^^

Kommentarer
Postat av: Emelie

Boka resa efter kort tid är väl inget, jag och min sambo bodde praktiskt taget ihop från start och våran älskade son blev till när vi hade varit tillsammans i 3 månader så en resa är jäkla milt.

Man ska ju tro på det bästa så det är bara tuta och köra :)

2010-10-06 @ 21:29:14
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0